FAQ

#Party house

0. Czy można obejrzeć apartament? 

Tak, pokazujemy wszystkie apartamenty oprócz apartamentu Wilda. Zapraszamy na drzwi otwarte w środy od godziny 10 do godziny 13 po wcześniejszym umówieniu się na konkretną godzinę. Zapytania można składać mailowo na maila lub poprzez formularz wynajmu. Przypominamy również, że na stronie znajduje się zakładka „wirtualne spacery” w której można się przespacerować dokładnie po każdym z lokali.

1. Jaka jest cena wynajmu?

Cena wynajmu jest zależna od konkretnego terminu i jest ona ruchoma. W formularzu należy podać konkretny aparatament oraz termin.

2. Jak zarezerwować apartament?

Nie przyjmujemy rezerwacji telefonicznych! Aby zarezerwować apartament należy wypełnić formularz wynajmu z zapytaniem na stronie internetowej. Po wypełnieniu dostaną Państwo informację zwrotną czy apartament jest dostępny oraz jaka jest cena. Jeśli są Państwo zainteresowani, wysyłamy kolejną wiadomość z informacjami do wpłaty 50% zaliczki. Po wpłacie rezerwacja zostaje potwierdzona. Samo wypełnienie formularzu nie jest rezerwacją!

3. Czy po zarezerwowaniu należy coś jeszcze zrobić?

Tak, należy przesłać wypełnioną kartę meldunkową oraz kaucje najpóźniej dzień przed wynajmem.

4. Co wchodzi w cenę wynajmu?

Wynajmujemy apartament na dobę od godziny 16 do godziny 12 następnego dnia. Apartament Prestige I oraz Prestige II jest wynajmowany od godziny 16 do godziny 4. Catering z firmy jest dodatkowo płatny i jest ustalony bezpośrednio w firmie cateringowej.

5. Do ilu osób wynajem?

W apartamencie Wilda jest 6 miejsc noclegowych, wynajem do 18os, w Centrum I 8 miejsc noclegowych, wynajem do 18 osób, Centrum II jest 18 miejsc noclegowych, wynajem do 22os. Premium VIP do 28os i 12 miejsc noclegowych. Exclusive do 28 osób i 14 miejsc noclegowych.

6. Czy można wnieść własny alkohol oraz jedzenie?

Tak oczywiście, właśnie po to powstał nasz apartament, aby uniknąć drogiego kosztu alkoholu w klubie lub pubie. Jeśli chcesz za dodatkową opłatą jest możliwość pozostawienia przez nas alkoholu. 

7. Kiedy otrzymam kaucje i czy jest obowiązkowa?

W przypadku braku zniszczeń oraz zachowania porządku zgodnie z regulaminem kaucja wysyłana w ciągu dwóch dni roboczych po wynajmie. W przypadku zniszczeń zwrot może ulec wydłużeniu ze względu na oszacowanie kosztów. Kaucja jest obowiązkowa.

8. Czy jest sprzęt grający?

W apartamentach Prestige I, Prestige II, Exclusive oraz Premium VIP jest pozostawiony sprzęt grający. W pozostałych apartamentach można wnieść swój sprzęt grający nie przekraczający wymiarów z regulaminu. W przypadku przekroczenia wymiarów prosimy o zapytanie w formularzu czy jest taka możliwość.

9. Co jeśli odwołam rezerwację?

W przypadku odwołania rezerwacji na więcej niż 30 dni przed wynajmem zostaje zwrócona cała kwota, w przypadku mniej niż 30 dni nie jest zwrócona wpłata zaliczki, w przypadku anulacji na mniej niż 7 dni nie jest zwracana całość wpłaty, a jeśli Gość nie poinformuje o anulacji jest zobowiązany do zapłaty całości wynajmu.

10. Czy może być więcej osób? 

Należy zadać indywidualne pytanie w formularzu.

Party House Poznań Centrum I oraz Exclusive

Ul. Za bramką 12b
61-842 Poznań

Party House Poznań Centrum II i Premium Vip

Ul. Za bramką 12a
61-842 Poznań

Party House Poznań Wilda

Ul. Dolna Wilda 86
61-501 Poznań

Za Bramką Prestige I oraz II

Ul. Za Bramką 12
61-842 Poznań

Formy kontaktu

Atrakcyjna lokalizacja

Kawiarnie, restauracje, puby, sklepy, drogerie.

Dojazd:

Prywatny płatny parking, miejsce na rower, autobus i tramwaj oddalone o 2 min.

Media społecznościowe

Copyright © Party House 2022